Hoe kunnen we helpen?
< Alle onderwerpen
Afdrukken

Wat gebeurd er als ik een betaalachterstand heb opgebouwd

Om de voordeligste in de markt te zijn met VoIP moeten wij op tijd onze rekeningen betalen, en dat verwachten we ook van onze klanten. Mocht het voorkomen dat je niet op tijd kan betalen, geef dit ons op tijd door, zo voorkom je nare extra kosten, wordt je niet geblokkeerd en vermijd je een mogelijke negatieve kredietregistratie.

Wij hebben twee soorten blokkades;

  • Gedeeltelijke blokkade: je kunt niet meer bellen, maar je bent wel nog bereikbaar
  • Volledige blokkade: je bent ook niet meer bereikbaar

Onze betaaltermijnen

Wij versturen onze facturen op de 1e van de maand, wanneer je een incassocontract hebt wordt deze automatisch in de eerste dagen van de tweede week van de maand geïncasseerd. Betaal je de factuur handmatig, zorg er dan voor dat deze binnen de eerste 14 dagen na ontvangst van de factuur betaald is.

Tip voor automatisch incasso: Zorg ervoor dat je voldoende geld op je rekening hebt staan, als de incasso wordt gestorneerd (door zowel het terugboeken als te weinig saldo) vervalt je incassocontract en moet je de facturen iedere maand handmatig overmaken.

Wat als je niet op tijd hebt betaald?

Is je incasso niet gelukt of heb je niet binnen 14 dagen de factuur handmatig overgemaakt dan krijg je van ons een automatische herinnering, in deze herinnering wordt aangegeven dat je aansluiting geblokkeerd of gelimiteerd kan worden. Zorg er daarom voor dat je op tijd betaalt, anders ben je niet bereikbaar.

Na herinneringen nog steeds niet betaald?

Heb je na onze herinnering nog steeds niet betaald, dan wordt je aansluiting afgesloten en kan je niet meer bellen. Hierna worden je openstaande rekeningen doorgestuurd naar onze gerechtsdeurwaarder, waarna deze je dossier verder behandeld. Het kan zijn dat onze gerechtsdeurwaarder je account bij ons sluit, je raakt dan ook je telefoonnummer en gespreksopname kwijt. Wij kunnen je telefoonnummer hierna niet meer terughalen.

Ik wil graag betalen, maar het lukt nu financieel even niet

Het kan zijn dat je even geen geld hebt, we snappen dat en hebben het zelf ook weleens meegemaakt. Neem daarom op tijd contact met ons op, zo kunnen we samen een oplossing vinden en ervoor zorgen dat je je aansluiting behoudt en een betaalregeling start.

Onbeperkt zakelijk bellen.

Bereken je toekomstige maandelijkse kosten en vraag een gratis proefaccount aan. Je betaald alleen als je echt via ons gaat bellen. 

Klant worden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Inhoudsopgave